Головна » Файли » Мої файли

Картка обліку ПД Карпінська Інна Володимирівна
22.01.2019, 01:41

Автор досвіду: Карпінська Інна Володимирівна керівник гуртків, переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «керівник гуртка».
Адреса досвіду: Корецький районний Будинок школярів. 
Досвід занесено до картотеки ППД РОІППО.

Провідна ідея та сутність досвіду:

декоративно-ужиткове мистецтво – ефективний засіб формування у школярів шанобливого ставлення до культурно-мистецьких надбань українського народу та населення рідного краю,  розвиток умінь та навичок їх збереження та примноження, прагнення до творчої діяльності, прилучення дітей до відродження народних промислів і ремесел, якими традиційно багата Кореччина. 
В сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства зростає потреба в творчій особистості, яка була б підготовлена до життя в сім’ї, громаді, країні, до роботи  та творчості, до реалізації себе, як особистості в суспільстві.
Цьому сприяє особливе середовище позашкільного навчального закладу, де проходить становлення і розвиток особистості дитини, її творчих здібностей і задатків.
Навчально-виховний процес у гуртках декоративно-ужиткового мистецтва спрямований на стимулювання творчого потенціалу особистості в різних сферах творчої діяльності. Спираючись на досягнення педагогічної науки, використовуючи методи народної педагогіки, керівник гуртка шукає нові підходи у вихованні, які б відповідали потребам розвитку творчої особистості. Інтенсифікація процесу навчання у гуртках здійснюється шляхом поєднання принципів розвиваючого навчання з елементами гри, пошуку. У процесі педагогічної діяльності віддається перевага засобам і прийомам активізації навчально-пізнавальної діяльності вихованців:
добір цікавого навчального матеріалу, який спонукає до творчого пошуку;
проведення особистісно-рольових ігор, тренінгів;
систематичне розв’язання творчих завдань;
виконання самостійних творчих робіт;
проведення нетрадиційних занять.
Поєднання у практичній діяльності різних форм навчання (колективно-фронтальна, диференційно-групова, індивідуальна) сприяє вмінню дітей працювати колективно, співпрацювати, надавати товариську допомогу, виявляти зацікавленість, оцінювати свої можливості і результати.
Результативність досвіду: досвід є модифікаційним. Він характеризується високою результативністю. Вихованці Карпінської І. В. є переможцями обласних та Всеукраїнських виставок, конкурсів:
Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»  – 3 місце (2015р., 2016р.); 
ІІ  етап  Всеукраїнської новорічно-різдвяної виставки «Новорічна композиція»  – переможці (2013р., 2014р., 2018р.,); 
ІІ  етап  Всеукраїнської виставки-конкурсу  «Український сувенір»  – переможці (2013р.,2014р., 2017р, 2018р.); 
обласний заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» -  3місце (2014р.), 1місце (2017р.); 2місце (2018р.);
ІІ етап  обласного конкурсу  декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» -  два 1-их індивідуальних місця (2015р.), 1місце (2016р.) ; 1 місце (2018р.);
ІІ етап обласного конкурсу із тканепластики «Оксамитовий рай» - 1 місце (2014р.), 1 місце (2018р.);
районний етап Всеукраїнського конкурсу «Воскресни, писанко!» - 2, 3місця (2014р.);
районний етап Всеукраїнського конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» - 1місце (2015р.). 
Прогнозована результативність: створення умов для розвитку творчих здібностей особистості.
Форми поширення досвіду: досвід роботи розкритий в методичних розробках «Таємниці бабусиної скрині», «Ожива золота соломинка», виданих впродовж останніх років.
Досвід популяризується на районних семінарах-практикумах керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва, методичних об’єднаннях, семінарах-зустрічах народних умільців району, святах-зустрічах з творчою молоддю міста, висвітлюється в пресі. 

Категорія: Мої файли | Додав: sashukmal
Переглядів: 94 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar